@ Amandas place

Heej!

Sitter hos Amanda och har de mys! Vi har legat i sängen till nu så de har vart en lat dag! Amanda drog och duscha så jag tar och uppdaterar mig lite! Igår så va vi 2 till Sthlm och shoppa, blev en bh, leopard-strumpbyxor och ett linne för mig. Hade inte så mycke pengar så hade inte råd med mer. Men imorrn kommer studiebidraget igen så de är nice! Sen så lata vi oss med att kolla på Inglorious Basterds, en ganska bra film faktist. Sen kom Philip och då kolla vi på The Hills run red, jävla äcklig film. Som tur va så va den inte så läskig, bara vidrig! Jag och Philip är inte så goda vänner när Amanda är i mitten! Amanda är så gott som min och de vet alla! Utom Philip som tror han kan komma från ingenstans och ta min lilla flicka. Men icke! I won the war igår! Vi kolla även lite på O.C, sne drog han hem och jag och amanda somna direkt, eller jag iaf!
Så idag har vi bara legat i sängen och kollat på strandvaskaren. Jag tycker den är så bra haha :D de va länge sen jag såg den.

Panik för imorrn! jag och amanda är så gott som lost! ingenstans att va på nyår!! De är galet... Vi kommer få sitta hemma och bara ha varandra ser de ut som just nu....
aMANDA
2009-12-30 @ 17:05:41

NU TALAR NI OM VART DEN NEDRANS NYÅRS FESTEN ÄR GOTT FOLK!

Elin
2009-12-30 @ 17:25:21

haha preciiis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0