Bio

Idag var jag på bio med mammsen, min moster Mian å mina små kusiner Amanda å Josefin. Vi kolla på Bolt som va en rätt skön film :D Den va inte så tråkig som jag trode faktist :D Vi kolla i Täby så vi gick runt å kolla lite affärer i Tebban oxå. Eftersom jag nu är pank så köpte jag inget... men jag handla ju igår så får va nöjd för de. å snart får vi ju studiebidrag å pappa får snart lön så han får lämna tillbaka alla pengar han "lånat" av mig. Då kan jag känna mig lite lugnare igen.

Hoppas ni alla har haft ett bra lov hittils å får ett fortsatt trevligt å sportigt lov! Hare gött! Pussar!
anna
2009-02-26 @ 16:06:32
URL: http://annaristanovic.blogg.se/

gullig stavning på täbban, :P haha

Elin
2009-02-27 @ 12:38:25

Jääävlar oxå! xD De såg inte jag :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0