Gårdagen

Igår hann jag inte skriva nått inlägg här i bloggen så nu ville Anna att jag skulle skriva lite om den :P
Jag gjorde inte allt för mycke fram till halv 4 då syrran kom hem. Då stack vi ut å red dressyr på Sjaket å JetSet. De gick bra å de va väldigt skönt att få komma ut å rida igen. De är saknat kan jag säga. Men jag har helt tappat orken :/ Men jag ska nog se till att börja lite smått igen när de är varmare å ljusare om dagarna, då kanske mina depressionsdagar försvinner oxå. Sen så drog jag in till stockholm vid 8, kollade bio med Mattias. Vi kolla på Friday the 13th, å den va rätt så bra. Man blev rädd iaf haha, Mattias va ju så väldigt söt oxå när han blev rädd (; Kom hem ungefär vid 12 å då gick jag å la mig direkt. Jaa de va vell min dag de ^^ Puss på er <3 / Elin


Jag på JetSet
Anna
2009-02-27 @ 13:07:46
URL: http://annaristanovic.blogg.se/

(Y) <3

Elin
2009-02-27 @ 14:43:10

Blev du nöjd nu Anna ^^ <33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0