Summertimes!

Heej gosungar! hoppas allt är bra med er!

Med mig är de super, har precis käkat jordgubbar med glass och grädde så jag är proppmätt!
Denna stek heta dag har jag spenderat hos min moster Mian. Lekt lite med kusinerna och sjungit sing star. Sing star va skit kul för jag vann hela tiden och kom 1:a på varje låt. Damn im good! Sen kom även min mammi dit å då bada vi i deras pool och sola på deras altan, skiit mys! Men de va jävlans va hett de va! And i love it! De blev 2 dopp i poolen idag dårå, de räckte för mig tycker jag, 19 grader varmt. Sen åt vi en jäävla god middag där oxå, då hade även Madde anlänt de jäkla mat vraket... Finns de nån värre när de gäller mat? Tror inte de vaa. Vi snacka även massa minnen från när jag å Madde va små, å jag kan säga att jag va ett jävla kul barn asså (; Många roliga saker jag har hittat på :D Jag och Maddde hade även roliga minnen om Mamms och Mian, å jaaa de är alkohol med i bilden :D Faasen va roligt vi hade! Ajaa, jag har iaf haft en mysig dag tillsammans med mina kusiner och min goosiga moster haha och även Lalle (Mians man).

Men nu tycker jag att lovet ska ta fart :S Jag gör ju fan ingenting medans alla andra åker utomland och till sina sommar ställen.. Bara jag kvar här vafan.. ILLA! :( SAD FACE!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0