Dålig uppdatering

Har inte hunnit skriva på ett tag så jag tänkte skriva lite vad jag gjort i helgen (:

Fredag: Skola som var skit tråkig och jävligt onödig kan jag säga. Kom hem å gjorde typ inget innan jag åkte till Jonathan å kolla film. Vi kolla på YesMan som va helt okej och 2 andra konstiga filmer. Så sov jag över hos honom

Lördag: vakna vid 8 å gjorde ingenting tills Jonathan vakna vid 10. Sen låg vi bara i sängen å gjorde ingenting till typ kvart i 11 då vi käka frulle. Vid halv 12 drog jag till Carro å träffa den stumpan ett tag, hon fick även färga håret på mig, brunt blev de. Sen vid 4 då hon skulle till Edsbro gick jag till Emelie, hon slinga även håret på mig, vilket knappt syns men endå :D haha De gör mig inte så mycke. Sen vid halv 9 drog jag ut på promenad med Mattias till kl 10 då syrran hämta mig. Såå jaa jag har gått jävligt mycke idag, genom hela Rimbo kan man säga haha. Men de är alltid bra å röra på sig. Å promenaden med Mattias va inte så lång. Vi satt mest på Arkadiens läktare å snacka typ ^^

Söndag:  Vakna vid 12 sen låg jag å kollade på tv till 5 typ. Nu sitter jag här. De va meningen att jag skulle plugga men jag hamnade här iställe lixom. Jag tror inte ens jag har dom rätta papprena hemma? De känns gaaanska så förrvirande xD å de är Marias fel! Aja, de va min helg.

Puss /Eliin





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0