Stessig dag!

Galet vad jag har jobbat idag :D Riktigt duktigt faktiskt om jag får säga de själv (; Jag är 96% klar med projketet ;) Bara ritningen till kontoret saknas å de är ju inte heller de lättaste. Projektet ska lämnas in imorrn, så jaa jag har vart jäkligt stressad idag, men lugnet börjar komma tillbax, så nu äre bara göra ritnings helvete klart.

Sen har dagen vart rätt jobbig, har haft en jävla huvevärk å samtidigt höll Anna på å driva mig till vansinne med hennes eviga pladder haha! Men sen blev jag lite piggare när "Musse Pigg" börja spela musik å Anna å jag höll på å garva ihjäl oss åt han å hans polare! Liiite kul!

Nu känner jag även att min rygg är fan inte som den ska... Den gör så jävla ont att jag mår illa av de. De är inte helt OK! Ska snart dra å lägga mig på spikmattan. ÄLSKA SPIK-MATTOR! <3
anna
2009-04-01 @ 21:29:05

älska mussepiggs musik<3

anna
2009-04-01 @ 21:29:14

älska mussepiggs musik<3

Elin
2009-04-01 @ 21:52:33

Jaaa joo precis så kan man ju tycka xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0