Jag vill ha dig här varje dag (8)

Heej!

Eyy de är redan 30 Oktober! Damn va tiden går! Snart äre ju jul oxå, underbart!
Vakna vid ett idag då, de blev lite sent igår eftersom ett par trevliga killar ringde te Anna och snacka med oss. Ja fick t.o.m en dejt! Vi somna runt 5 sådär när Annas pappa skulle te jobbet. Så aa de va okej att vakna sent! Anna står nu i duschen och jag står på tur maha. Sen ska vi vell chilla tills de är dax att dra te  Rimbo och kolla hockey. Jaa de va ett tag sen jag kolla de men de kanske blir kul, alla snygga hockeyrumpor är alltid nice!  Vi ska även träffa Titti där, den lilla tösen vill kolla in Tim, Anna vill kolla om Jesper kanske är där och jag kör då på P***** aaa jag vågar inte ens skriva namn asså (A) Sen får vi se vad som händer! Fredag vafan man vet lixom alldriiiiig!

Hörs maby senare asså!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0