Uppdatering om gårdagen

HeejHeej!

Hemma igen efter en natt i Gottröra, av alla ställen ja! Jag och Anna hamnade där efter att vi kollat hockey. Rimbos A-ag mot Gimo, sluta 4-4! Så de va en helt okej match, Jag och Titti hade fullt upp med att kolla 2 snygga pojkar medans Anna gömde sig för en maha! Piinsamt Anna, Pinstamt! Men aaaja vi ska kolla hockey idag oxå så idag får hon fan snacka med killen om han är där, annars blir jag jävligt arg. Som sagt efter matchen drog vi te Gottröra och där va de lite röj så vi tog nåra öl och hade de mys framför en brasa mihi. Men resan dit va inte kul! Anders hämta oss i vid kyrkan och körde som en jävla galning till dit vi skulle!! Asså serri jag fick typ hjärtattack... Jävla rally på den där läskiga vägen, vi sladda och for så jag vet inte vad. Sen när vi skulle sova så låg jag och Anna och skratta ikapp! HAHA asså serri ni skulle hört hur de lät! Först typ .. eh ja hur ska jag förklara... Vi låg typ och pep sen brast vi ut i gapskratt båda två! Asså jag skratta så jag grät och tappa typ rösten haha de va galet! Anders som låg brevid börja garva åt oss och då börja jag garva ännu mer.. ja så de kan gå. Vi visste inte ens vad vi skratta åt... Jaa jag och Anna är som vi är, vi behöver inte va fulla för att va roliga! Vi är de jämt maha! Vi vaknade runt 9 iallafall för att sedan bara ligga och dra oss te halv 11 då vi fick skjuts till Rimbo av Anders. Väl i Rimbo så pajja typ hans bil HAHA. Han kör som fan att de inte förvånar mig, de rök så in i helvete från huven.

Nu är jag väl hemma och jag fryser som fan! Ska till mormor sen och käka eftersom hon fyller år idag! Grattis Grattis Mormor, 71år idag! Så de blir nice att träffa släkten! Sen blire som sagt hockey igen, idag derby mellan Rimbos B-lag mot Norrtälje, hoppas Rimbo vinner nu då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0