not my thing

Tjohej

Vilken trist dag på flygis hörri! Plocka varor är inget för mig känner jag! Smet till kassan och hjälpte till lite ibland med att lämna scanrar eller dra korgar :D Vad som helst utom att springa runt med varor! Mina fötter värker rejält... Men inte många veckor kvar nu! Sen är de ju frågan om sommarjobb? När fan ska man få svar lixom? :S Galet tycker jag. Kul om jag inte får jobb där och inte har nå annat. Då är min sommar förstörd! NO MONEY lixom =( Buhu cry me a river ( som Jennifer brukar säga ^^) Mattias va på flygis när jag sluta så fick pussa lite på honom innan han skulle jobba och jag skulle ta bussen hem. Han är så söt ^^ Hoppas att jag kan va med han i helgen :O Han jobbar så mycke hihi ^^ Duktig pojke de där!

EN dag till innan helg då :/ Vill bara spy haha, min mage och rygg tar död på mig nu... Vaaarför blev jag inte en kille?!? =(






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0