Rubrik fucker

Hej Hej Hallå!

Igår va jag med Carro så de vart inte mycke till inlägg, men vafan de är lov så man ska inte sitta vid datorn då ju (; Men nu tar jag mig tid medans mitt hår ska torka lite. Tog nyss en dusch så man blir lite fräsh haha. Iallafall så va jag ju med Carro och vi tog de mest lungt och tog oss tid att dra ner te Subway och käka, fy fään va gott de va hörreni! De passa bra i magen de! Sen hade vi en lugn kväll och kolla film, tv och sen träffa vi Mattias och co. en liten stund. Sov hos henne oxå så kom hem runt halv 3. Då kom även min goa morbror med tjej förbi! Skoj att träffa dom, de va nyår sist jag träffa dom. Inte alltid så okej! Så nu har jag tagit mig en dusch och ska dra till Norrtälje sen. Älsklingen snackar om sushi och jag hoppas han skojar? De är nått jag aldrig ätigt och är inte säker på om jag vill heller :S Läskig mat de där!  Så får se vad jag och Mattias hittar på sen, man kan aldrig veta!

Men nu ska jag föna håret eftersom de aldrig torkar självt! Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0