30/6

Tjaa!

Mysig dag de vart hörrni! Vaknade tidigt idag, kl 9 faktiskt! Då tog jag långa duschen och sen städade jag lite i rummet. De såg ju inte alls för roligt ut med kläder överallt. Sen hade ju även mina två madrasser och mina 5 kuddar hamnat på golvet på nått konstigt vis... Måste ha vart "The bad dream" jag hade. Den va inte rolig med mörker och en våldtäcksman!



Åkte till Norrtälje sen för att köpa lite slingor och  bh (: Mattias gjorde mig sällskap och han köpte mig även en bh och trosor (: Snäll pojke! Han köpte svart och jag köpte vit, perfa! Vi hämtade ut hans armband oxå som han fick av mig, nu passar de bra! Sen gick vi och åt thai mat på ett ställe där jag inte ätigt på förrut, de va riktigt gott faktiskt ^^ Sen gick vi och satte oss vid ån och bara mös! Man kan inte bli gosigare än Mattias!
Sen skulle han tyvärr jobba så jag åkte hem vid 4a tiden.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0