Slut jobbad

jag är sluuuut efter idag, jobbat kväll med Christina! Tiden gick ändå fort men de va jobbigt haha, mina knän pallar inte att gå omkring hela dagarna har jag märkt! Men jaaa de gick bra och jag fick sova längre imorse vilket va skönt. Jag och Mattias stanna till på Cissi´s och käka baguetter innan jag skulle börja, han ville även ha en kaffe så de tog vi på Subway. Så en bra start på dagen! imorrn hade jag tänkt att börja tidigare så jag kommer in mer i morgon rutinerna, så de blir upp och hoppa kl 6! Så ska lägga mig tidigt, passar ju bra när Mattias inte är här så man måste tvinga upp honom (: Man somnar ju inte allt för tidigt när han är här heller (; Aldrig en lugn natt! Älskart! Men inte min syrra, kanske inte mina föräldrar heller? Vem vet? Dom har inte sagt nått än iaf! Som tur är... Neej nu ska jag ta mig en dusch och sen blir de sängen!

Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0