Äckelflugor och myggjävlar!

Har jobbar på idag så jag är helt slut men jag är glad ändå! Förutom att en jävla fluga terroriserar mig? Va ska de va bra för? Äckelflugor :)

Asså hur känslig är inte jag för myggor då? Mina myggbett är typ 1gånger1 meter och de kliar som jag vet inte vad! Inflamerade och skit! Men men de kan ju Mattias vara glad för eftersom dom äter bara på mig.... Yeah i got the blood ;) Men seriöst, alla dessa inflamerade myggbett kan jag klara mig utan!

Nu vart de hat mot insekterna här men de kan de aldrig bli för mycket av!

Jaja what ever, eller? Ska jobba sön- måndag oxå sen är jag ledig tisdag. Jobba ons-torsdag och seeen mina kära vänner drar jag med mammsen till sommarstugan en vecka! Om de nu är bra väder :) Som jag längtat! Trodde inte jag skulle få besöka mitt lilla paradis i Hälsingland i år men tacka gudarna för att de blir av! :) Glad tjej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0