midsommar

Igår va de ju midsommarafton som nån nog inte missat! Började dagen med världens godaste silltårta hos mormor och morfar. Mormor kan hon ;) Sen så mot eftermiddagen så drog jag och Mattias till Titti där vi hade de mysigt och trevligt med grillning och grejjer! Sen efter några droppar alkohol i blodet så var de någon som ramla med cykeln och denna någon är Titti ;) Så Amanda tog med mig istället på en tur och sluta med att vi dunsa in i en bil! Jag sprang i asgarv och amanda gjorde sitt bästa för att vända cykeln i sitt skick ;) Seen vart de lite strippkubb mellan Mattias och Simon och min kärlek vann som tur va, så han slapp flasha hela alltet! Bara jag som får se ju ;) Ajaa midsommar 2011 är precis som alla andra fina dagar hos Titti! Underbart!

Har tyvärr inga bilder !

Nu ligger jag i sängen och är så gott som förkyld. Flåsar som en gris då jag inte kan andas genom näsan för tillfället! Ögonen svider och slemmet fastnar i halsen! Men jag och min mensvärk mår bra ändå! Wooo!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0