Riskelin

Tjeeenare!

Har idag inte vart i skolan, kändes bara rejält segt att åka dit! Så istället åkte jag och Mattias in till Norrtälje där jag bjöd honom på kinarestaurangen som ligger där i stan :) Gott som fan var de kan jag säga, riktigt min smak ;) Sen så köpte jag en ljuslila bh och matchande trosor till den på hm! Mattias köpte även ett par grymt söta sovshorts till mig som vi hitta på lindex för 30 spänn bara :D Men cupcakes och en söt rosa volangkant på ;) Sött som socker ;) Kanske kommer nån bild sen, vi får se!
Klockan 2 skulle Mattias på riskettan så jag passade på att boka in mig oxå eftersom de fanns plats! Så vi gjorde de båda två! Skönt att ha de gjort, speciellt när man gjorde de men nån man känner :) De 4 timmarna gick fortare än väntat! :) Snart kan ni nog se mig på vägarna med övningsskylten i högsta hugg!



Nu håller jag att städa rummet medans älskling gör nått i köket. Han håller väl på att fixa lite tidigt Fredagsmys till oss eftersom han inte kommer va här på hela helgen :/ Så vi myser till de lite extra en torsdag som denna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0