tack du lille

Hello overthere!

Sitter på jobbet och har precis fixat lite med scheman! Im so duktig att jag vill ge mig själv bästa beröm! Nu är helgen snart över men inte arbetet inte. It goes on and on! Har så grymt sjukt äckligt ont i min nacke just nu. Bränner som sjutton och kokhet är den! Känner den där jäävla muskelknutan hoppa omkring bredvid kotorna så fort jag vrider på huvudet. Ajajaj. Jag förtjänar en riktigt go massage när jag kommer hem! Karln har ju vart ledig så lite får han väl komma med. Thaisalva på de bah så blir de nog prima! Neej nu ska jag ta mig en sista kopp kaffe innan jag ska lämna över den väldigt tomma rapporten till nattpersonalen. Tack sköna lugna kväll! Film och glass är det enda som har vart på schemat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0