Vårt Sista farväl

547352_333317163410795_1261362096_n_large
Nu är det gjort. En jättefin begravning för farfar vart det idag i Rånäs. Vackraste vädret på länge bara för honom! Det var sjukt jobbigt och direkt när jag såg den fina kistan inne i kapellet så började tårarna rinna direkt. Det var så sjukt att min glada, pigga sångfågel till farfar låg där i medans andra människor sjöng för honom. De va alltid han som sjöng för oss. Men de var fint. Riktigt fint. Ingens ögon var torra när de var dags att lägga fram handbuketten på kistan. De var nog min största brytpunkt på hela dagen. Att lägga fram rosen på hans kista. Den va så fin. Han hade tyckt om det väldigt mycket tror jag.
De va kul att få ihop släkten oxå som aldrig händer. Synd att de måste vara under så tråkiga omständigheter. Glad att jag hade Mattias med mig oxå. Annars hade de vart ännu jobbigare. Men jag vet att farfar tyckte om Mattias väldigt mycket så de va klart han skulle med. Varenda dag kollade farfar i norrtälje tidningen ifall det fanns nån ledig lägenhet i annonserna till oss. Bästa farfar jag vet att du har de bra, jag längtar till den dagen då jag får hålla om dig igen <3
8953968_orig_large



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0