Bra kväll vart de

 
Vart en jäkligt rolig kväll igår faktiskt! Vi började med att ta ett glas på en uteservering och gick vidare sen. Vi hamnade på en lite mindre klubb, klubb blå tror jag den hette! Jag har ingen aning om den va bra eller inte eftersom jag inte har vart ute i Sthlm! Men jag tycker den va helt okej! De va billig dricka, inte så mycket att välja på kanske och bra musik! De va trevligt folk till och med, roliga och glada. Fick en ros och grejjer så jag är helt nöjd haha. Men heeelt plötsligt, efter att bara ha suttit i soffan än så länge så hade jag blod på armen? Och när jag tittade så va hela min hand dränk i blod oxå! Helvete tänkte jag och fundera vart fan de kom ifrån, så ser jag att jag blöder som fan från insidan av armen? Hur gick de till undrar jag. Jag hade ju inte ens rört mig knappt haha. Som tur va hade inte kläderna fått allt för mycket blod på sig. 
 
Idag så vaknade jag och mådde prima som tur va! Bara mitt ena öga som va igen geggat med nån äcklig gul gegga haha! Fyfan va äckligt! Men nu har pluggat så ögonen går i kors nu. Inväntar boken som jag beställt så jag slipper datorn... Får sjukt ont i huvudet när man sitter så länge. Ibland undar jag om de är läkare jag håller på att bli och inte sjuksköterska.... 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0