Tror att jag är bra

Hallå igen!

Fan vilken skön dag de är då! Och jag missade all sol som vart för att jag är den mest ensamma människan på jorden ;) så jag går absolut inte ut alone. Skulle vart skönt med en balkong så man kan sätta sig med en kaffe men neeeej. De va för mycket begärt på dom här studenthusen.... Så jag har hållt mig inne :(
Men jag slutade tycka synd om mig själv ett tag och snörde på mig träningsskorna och tog mig ut. Joggade så länge jag orkade och fortsatte sen med pw och varvade lite. De sjuka är att jag kan inte fortsätta springa om jag inte kan dricka.... De känns som att de blir stopp i hela andningen när jag blir torr i halsen och då är de kört. Hade jag haft 2 klunkar vatten hade jag nog kunnat lite lite till! Men då får man håll istället, och vem orkar släpa på en flaska när man ska gå eller springa. Inte jag! Men jag känner mig duktig iallafall. De va grymt skönt och de va jättefint där jag gick, vändan runt sjön :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0