Hohojaja

Halloj! 
 
Sov hemma hos mamma och pappa i skogen inatt. Fick vara lite hundsällskap under dagen då dom slipper vara hemma själva så länge när mammi och pappi jobbar. Så fick sova med min älsklings hund och han tyckte nog de va jätteskönt att Mattias och jag sov där med honom! Gosegris! 
 
Idag så har jag även pluggat en del och börjat sätta ihop en powerpoint till redovisningen som vi ska ha på onsdag i Falun! Känns som en bra redovisning vi lyckats få ihop! Nu blir de kvällsmys och får vänta på att Mattias ska komma hem dårå. 
 
Imorrn blir de nog IKEA med mammsen och mormor! Måste fixa mig ett  sängbord men de får nog bli en annan dag då Mattias får tillbaka sin jävla bil så man kan få hem skiten oxå! En hylla skulle sitta väldigt bra också så jag får upp mina tavlor nån gång! Vet inte vart man ska ställa dom ju :( 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0