Done and done

5 veckor done! Äntligen är denna praktik över! Måste ändå säga att de gått väldigt fort på ett vis. Har haft en väldigt bra praktikplats och dom bästa handledarna. Både uskan och sskn! Har lärt mig massor och har lärt mig att se arbetet på ett annat sätt och jag ser nu hela omvårdnadsprocessen hos patienterna. En jättebra början in i det nya yrket helt enkelt! Så va lite tråkigt när jag sa hejdå till alla nya kollegor man haft nu. Men så otroligt skönt att veta att imorgonbitti kan jag åka hem. 

Fick sluta lite tidigare idag så har pysslat lite med packning och så. Ska börja städa ordentligt nu så jag kan åka tidigt! Har så dåligt mörkerseende när jag kör och de är så mycket djur som springer på vägarna och halt kan de va. Så jag tar hemfärden när de är ljust ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0