Ja då tar jag väl en update!

Ja då va man ensam. Mattias åkte hem idag när jag hade min första arbetsdag. 

Lägenheten jag har är liten och charmig. Perfekt för de här 5 veckorna. Har den minsta tvättmaskin jag sett oxå! Hur söt som Helst haha. Ligger ca 25min från där jag jobbar om man går i lagom takt. Skönt med promenader tycker jag, nu har jag en bra ursäkt för att gå lite ;) 

Sen så arbetsplatsen jag hamnat på, stort och med härlig personal, av dom jag träffat idag iallafall! Så de här kommer nog bli bra. Ska lägga schema tillsammans med mina handledare imorgon så de passar oss allihop. 

Får se hur psyk jag blir nu när jag är ensam haha, utmaning delux! Men har köpt en dagbok som jag kan skriva i och låssas att jag har nån att prata med ;)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0