Allt går åt pipsvängen

Vaknade tidigt idag, redan vid 7. Mattias gick aldrig upp när hans klocka ringde.... Så jag fick vakna då. 

Började med att betala alla tråkiga räkningar och sen började jag städa. När jag skulle dammsuga så försvann elen... Kollade i dammsugaren och hela skiten va full med damm... Påsen va för stor så hälften åkte förbi påsen. Så de vart nån kortslutning så nu fungerar endast 2 av uttagen I hela lägenheten... Bajs på de. Tur att de är fint väder så man kan sitta på balkongen och skita i de ;) jag ringer absolut inte nån så dom kommer hit och kollar. Då är jag hellre utan haha. Thats me! 

Har iallafall hunnit plugga och gick på en lite längre promenad med Tyson, mot va han är van med. Märktes att han vart trött ;) längtar tills man kan gå en 5 km promenad utan problem iallafall! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0