Godkänd och trött

Igår va de praktisk examination i Falun. Och jag vart godkänd!! Så himla skönt! Vi alla va så nervösa så vi höll på att spy innan. Tur att jag hade bästa brudarna med mig igen som stöttar och tänker positivt, skämtar och bara gör mig allmänt glad! de va många som kuggade så de va skönt stt inte va en av dom :/ ni kan inte förstå känslan när lärarna står och lutar sig över en när man gör sin grej, skriver hela tiden och rör inte en min. Blir man inte godkänd får man inte göra praktiken nästa termin. Ja de är mycket som står på spel så jag skakade som ett löv när mar höll på. 

Åkte till Ikea i Uppsala på vägen hem, Mattias körde upp mig så de va snällt, så de va bra stt vi kunde springa in innan dom stängde på Ikea och beställde en säng. Men de vart en jävla massa strul, hon som hjälpte oss beställa hade bara beställt madrass och huvudgavel, inte själva kontinentalsängen? Mupp alltså, så allt gick på över 9000 så vi trodde hon gått med allt, men hon hade valt bara bäddmadrasser för 4000st... Men de ordnade till sig en timme efter stängning ... Tur stt de va trevlig personal som verkligen ville fixa till de åt oss! Så imorrn kommer den förhoppningsvis! 

Vart en lång sovmorgon idag kan jag säga. Har diskat, dammsugit, torkat golv och vikt tvätt. Nu sitter jag med en kopp kaffe och har precis klippt klona på min bebis så nu har han hamnat i trans stackarn ;) han hatar de så mycket. Snart blir de plugg för min del! Aldrig tar de slut ;) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0