Pluggar åter igen som en tok

Guuuud hjälpe mig imorgon! Tenta i anatomi. Har tappat räkningen för hur många gånger jag gjort dom?! Helt stört. Snart läggs kursen ner och de känns ju inte alls stressande ;) men jag har 2 jävla områden kvar som verkar helt omöjliga. Alla som har områden kvar i den här tentan har dess områden kvar? Då kan de ju inte va oss de är fel på utan läraren. Samma lärare i båda ämnena Lixom. Stört! Jag har tröttnat på att plugga de här nu. Jag har koll på de men alltid kommer de en fråga, som såklart ger mest poäng, som verkar komma från ingenstans. Man fattar inte vad dom får frågorna ifrån...

Så jag har suttit med min bok i 2 dagar nu och läst och läst, skriver upp och håller på. Så nu hoppas jag för allt i världen för att de ska gå vägen!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0