Mora svek mig idag

Ja vad ska jag säga om dagen på ambulansen? Helt värdelös! Helt jävla otroligt... De vart inte ett enda larm på hela dagen. Såklart så säger dom att de aldrig hänt så länge dom jobbat där, att inte en enda av bilarna fick åka ut. De är ju sjukt! De måste va nått lugn som jag bär runt på som sprider värme och säkerhet runt mig;) Vart jag än har hamnat på mina praktiker så har de vart "ovanligt lungt"... Till och med på mitt nattjobb i sommras så sa dom likadant! Precis innan jag börja va de kaos. När jag väl börja så va de de lugnaste dom haft på flera år. Så de är nått som hänger efter mig i andevärlden kanske ;) Men just idag hade jag önskat lite kaos och elände just för att jag hade chansen att va med på nått riktigt coolt! Men de va en himla mysig arbetsgrupp och de vart mycket skratt mellan alla dessa koppar kaffe vi fick i oss. Så himla trevliga! En sån där arbetsgrupp vill jag oxå hamna i! Där alla är nära varann och känner varann in på djupet ;) Men dom va snälla och sa att de bara va att höra av mig om jag vill komma och va med en annan dag! Så de ska jag nog försöka få in under mina veckor i Mora! 
 
 
 
Annars då? Jo jag har ont som fan i min nacke och rygg men de skiter vi i för tillfället! Är så sur att man inte har nån naprapat i släkten eller i vänkretsen som kan kolla upp mig när jag vill ;) Får försöka hitta en sån som man kan flörta in sig lite hos! Har ingen hemläntan än iallafall som tur är ;) Saknar min hund som fan men de är inge ovanligt! Får ju ångest bara han ska sova borta en natt ju för sjutton... Längtar tills på fredag då de blir en helg i Borlänge med skrutt-Linda! De väntas plugg och partay så de blir fint! 
 
Imorrn väntar akuten! Så jävla nervös! Hoppas jag får en bra handledare igen så jag får göra massa nya saker igen! :D Love it! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0