galet

PANIK skulle jag bara vilja skrika ut i världen nu. Skiten jag pluggar nu vill inte sätta sig.. Alltså jag är allmänt jävla trög eller så är de bara allt för mycket nu så stressen gör att jag inte kan koncentrera mig. Tenta imorrn lixom och de känns som att jag inte har koll på de mesta av områdena. Ortopedi känns ganska lungt ändå men resten dåååå. Hoppas hoppas att jag hamnar med nån smart jävel som kan de här. De är en muntlig tenta där man får patientfall och frågor att svara på, som man sedan ska presentera vad man kommit fram till för gruppen man hamnar i. Har man tur sitter man två och två med ett fall. Håller tummarna för ett snille! 
 
Ja min helg då? Fredagen va suverän! Slog sönder ett glas innan vi drog ut så ja, jag vart väl lagom full redan innan vi hann ut! På krogen va de proppat kan jag säga. Shit. Men kul som fan, inte lika många äckliga närgångna killar nu. Svenska björnstammen va grymma! Så vi dansa och drack tills klockan 2, då va de några killar som börja bråka på dansgolvet. En drog bort mig i en jävla fart för att komma förbi och en jävel kasta en glasflaska huuuuuur hårt som helst som hamna precis bredvid Lindas armbåge. Armen svullna upp direkt och hon hade så jävla ont så hon kunde inte ens röra den. Och har man så ont fast man hällt i sig alkohol, så gör de fan ont alltså. Så hjälpte henne ut så vi kunde ringa hennes brorsa efter skjuts till akuten. Väl där så röntga dom armen, men de va inget såklart. Bara en rejäl smäll med en fet svullnad. Så hem och sova. Sängen har aldrig vart så skön som då! Vi somna nog vid 5. 
 
Lördagen och söndag har rtva sjukt seg. Vi har bara ätit pluggat cch sovit och jag har haft sjuk mensvärk i 2 dagar nu. Fucking Cilest, mina nya p-piller är inte ett dugg jävla bättre än nått annat. Fast dom på ungdomsmottagningen sa att dom va bäst. Jag fick dom endast för att minimera min mensvärk men neeeeej. Sug. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0