Ett hej från Avesta

Ska väl försöka mig på ett inlägg bara för att! 
 
Skrev ju i början av min praktik här i Avesta. Jag är nu inne på näst sita veckan nu! Tiden har gått så sjukt fort när jag har haft mer möjligheter att ta mig hem på lediga dagar. Men gud va jag trivs bra på vårdcentralen! Jag får göra så mycket nya saker och de känns som att jag är riktigt bra på de jag gör också, Får mycket beröm av alla och dom tycker jag är väldigt snabblärt. Och de känns sjukt bra! Tycker jag tar mig an uppgifterna klockrent och patienterna har varit mycket nöjda med mina insatser. Känns extremt skönt att jag trivs med yrket och att jag valt rätt. 
 
De är inte lika jobbigt att vara på annan ort nu heller som det vart innan. När man inte har ett förhållande så har man inte lika mycket att komma hem till så de är bara koncentrera sig på att få uppgifterna gjorda istället för att längta hem till en varm famn. Men ensamt är det fan och de ska bli riktigt skönt att komma hem igen efter nästa vecka. Saknar mina fina vänner och jag längtar tills alla ljumna sommarkvällar kommer så man kan mysa sönder! Behöver andas lite! Men så fort jag kommer hem ska de bli intro på sommarjobbet så antagligen så blir de inte mycket vila för mig, Men jag slipper tänka på allt som har med skolan att göra iallafall. 
 
Ska åka hem till helgen igen och försöka hinna med lite mys tills de är dax att ladda för sista veckan på praktiken och göra så bra ifrån mig som jag bara kan! Som jag alltid gör alltså. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0