I did it!

Måste ändå få skryta lite lätt. Jag har haft den värsta tiden i mitt liv i ca 3 månader nu. Ändå har jag satt omtentan på utbildningens värsta tenta! Jag är så sjukt lättad just nu. En tung sten har ramlat från ryggen! Jag är inte helt ikapp än, men jag satte den här tentan, som har vägt tyngst, är nu färdig! Med riktigt bra poäng oxå. Ja nu får jag va stolt. För jag har fan kämpat med mitt liv och försökt koncentrera mig på plugget.  

Jag har även lyckats med att skaffa mig ett sommarjobb mitt i allt elände. Och jag charma dom med min positiva sida och glada energi. För de va den sidan jag visa. Och dom gillade mig väldigt mycket! Så hela sommaren ska jag ta blodprover och bli expert! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0