Sommaren börjar nu

Och de är fredag! 

Opponeringen i Falun gick bra igår! De vart godkänt men själva uppgiften hade en del kompletteringar. Satt länge igår och trixa med de dör men har lite kvar! Men de börjar se riktigt bra ut iallafall! 

Idag har jag bara legat i sängen. Har Zelda här som jag passar. Tyson fick gå på dagis idag så jag får lite lugn och ro! Är så otroligt trött både psykiskt och fysiskt. Så de blir en lugn fredag som avslutas med lite umgänge i Norrtälje tror jag. 

Imorgon bär de av till stan och Nacka strand för att fira in "sommarlovet"! Vin och middag ute står på schemat så tror de kommer bli riktigt Mys! Ska fira in ordentligt att jag klarat av ännu en termin av helvetet!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0