Ändra matvanor

Första dagen gjord! Vart en kort en, men de va perfekt för hade alldeles för lite energi och de va en väldans massa info. Så jag hoppas detta ska bli bra! 

Har vart och handlat en massa grönsaker så jag kan göra lite sallad i matlådor. Måste få i mig bättre mat. Mer bra energirik kost och mindre socker. Åt lunch 12 och är redan svinhungrig Lixom. De va pasta med tomatsås. Inte speciellt protein och energirikt som sagt. Så nu får jag bättra mig. Är helt säker på att jag har fått magkatarr så även därför måste jag äta bättre. Den skiten vill jag inte bråka med. Usch säger jag bara. Min mage mår inte alla bra. 

Har även tagit Mig ett miniträningspass. Gick ut och gick 35min, hade helt fel skor så de va skit halt! Sen så är jag inte helt frisk än så lika bra att inte överdriva.  Sen har jag gjort lite ben och magövningar här inne på rummet. Kan ju inte bara lata mig hela tiden. Så sjukt otränad jag är igen. Magen känns redan mör haha. 

Nej nu ska jag ta mig lite te! Vart så jävla kallt när jag va ute så behöver lite värme nu! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0