Vecka 2 av 10

Ja men vilken skön helg jag haft! Åkte till Linda på fredagsmorgon och slappade innan vi parta till oss och fixa oss för 25års fest, hennes bror som fyllde år! Vart massa dricka hemma hos honom innan vi drog ut. Dansade tills de stängde och de va så grymt skönt att få lägga sig och sova sen! Vart precis lagom full, fick ju va lite mamma till Linda som såg alla fula killar som 10gånger snyggare! Inte okej! Sen har vi bara slappat resten av.helgen. 



Idag började vecka 2 i Mora! Fast vi va i skolan och lärde oss barn HLR och en repetetion av S-HLR. Har mått kasst idag. Snurrat i huvudet, haft sjukt ont i huvudet och ont i halsen. Käkade på donken innan jag åkte till Mora och nu har jag sjukt ont i magen oxå! Hoppas nå bättre imorrn när jag ska va på operation. Kan inte stå utan att de börjar snurra i huvudet så lycka till för mig! 

Har iallafall fått mitt rum idag! Så skönt! Orkar inte packa upp men bara att få in alla grejer från bilen känns skönt! Va ett större rum än jag trott! Med både egen tv och toa! Bara kök och dusch man delar. Så nu ska jag bara överleva! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0