I brist på annat

Har världens tråkigaste liv för tillfället då tenta 3 i sjukdomsläran börjar närma sig! Är fruuuuktansvärt dålig på att plugga alltså. Jag börjar och är skit seriös med att jag ska plugga hela dagen. Ändå kommer jag på mig själv med att plocka med allting annat hela tiden. Diskat, plockar undan småskit och ja, precis allting annat än de jag skulle göra från början. alltså PLUGGA... Så sitter jag här nu och skriver istället med huvudvärk som vanligt. 
 
Hade mamma och pappa över på middag i helgen oxå. Första gången mamma va här.. Snacka om att aldrig få besök av sina föräldrar ;) Har bott här i 8 månader nu lixom. Men själv gnäller hon om man inte vart där på två dagar. Hon är rolig hon lilla mamma. Pappa har vart här en gång innan. Wow! 
 
De är så himla tyst här hemma när Tyson är på dagis alltså. De är roligare för honom att vara där på dagarna när jag ska försöka plugga. Men de är så ovant. Ingen lite filur som ska va uppe i ansiktet på en för att få uppmärksamget, ingen som springer och snor grejjer som han inte får ha, bara för uppmärksamhet ;) Känns så ensamt! hihi
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0