Ensam med socialfobi

Har precis vart ute på en 40min promenad. De är typ de enda jag klarar nu för tiden. Plus att jag inte har nån aning om vart jag hamnar när jag bara går så lika bra att inte villa bort sig för mycket! De är nått sjukt med min kropp. Visst jag är otränad men att inte kunna ta längre promenader utan att höften och ljumsken sätter stopp är inte normalt! Vet inte vad de kan va. De gör inte ont i höftkulan direkt utan ner mot ljumsken känns det som att de är benbitar som skrapar mot varann. Jag är så jävla rädd för att kolla upp de så jag skiter hellre i de och låssas att de är för att jag är just otränad. Jag håller på att gå sönder inombrods men jag håller skenet uppe och håller mig till korta promenader och träningsövningar som inte orsakar den smärtan. Sån är jag! 
 
Igår tog jag mig ut till lite affärer för att fördriva tid. Fick sån julkänsla! Rusta, dollarstore och alla affärer va ju proppade med julsaker.... Ångest över att inte kunna köpa nått och göra fint hemma.. Suger så jävla hårt. Mattias bryr sig ju ändå inte om sånt så han kan ju sitta i sin dystra lägenhet när jag ändå inte är där. Så de är lite synd att man inte får köpa fina saker och få känna julmyset. Jullös jul för mig då! Kunde inte köpa mycket över huvudtaget eftersom pengarna tryter. Men de va ett bra tidsfördriv iallafall. 
 
Imorrn ska jag försöka komma ut lite mer och åka ner till centrum som ska ligga en bit här ifrån. Dom kanske har lite roligare klädaffärer och sånt som man kan glo lite i! Kanske unna sig en fika. Jag gör inte sånt i vanliga fall. Får typ socialfobi när jag är ensam. De tar emot som fan att gå in ensam på ett cafe och fika lixom. Men vad har jag för val. Bra träning kanske. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0