Mat i stora lass

De va matmarknad här i Falun idag! Tur att jag bor i centrum så jag bara kunde knata dit och kolla in va de fanns! Helt fantastiskt, de va alltså en marknad. fyllt med bara matställen från olika länder! Mexikanskt, idonesiskt, thailändskt, polskt, autralienskt, franskt, brittiskt asså massor! Så sålde dom godis, ostar, korvar och massa sånt oxå. Vilken grej. Skulle köpa med mig lite mat till middag men kunde ju inte bestämma mig! Så va jag så tråkig att jag valde fransk kycklinggryta med dijonsenap. Men fysatan såå god den va! Med potatiskroketter insmorda med vitlök, omg. Som tur är kommer dom stå där tills lördag så kan smyga mig dit imorrn oxå och köpa nått annat gott ;) Kanske blir en langos till lunch och lite persiskt till middag? ;) Kan dom inte ha sånt här hemmåt oxå! De kanske kommer, vem vet.
 
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta glo på min serie! Fattar inte att jag hunnit till säsong 5 redan som inte har gjort annat än att plugga. Men har väl kunnat slappna av lite ändå då! 
 
 
så har jag ju självklart blivit störtkär i en av skådisarna ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0