Bio och middag

Här ligger Jag i sängen. Dagen innan examination i Falun. Imorrn är sista dagen på termin 5. Hur skönt som helst! Klarade statistiktentan oxå. Känns som att livet flyter på lite just nu. Hoppas att de går bra imorgon oxå så jag kan slappna av sen och njuta av en sommar utan studier iallafall! 

Igår åkte Jag in till stan. Blev bjuden på både middag och bio! De vart middag på en liten resturang på Odenplan, hur mysig som helst! Ett italienskt ställe va de med god mat! Sen så gick vi genom stan en bit till bion där vi såg "SAN Andreas". Den va riktigt bra faktiskt! Och effekterna i 3D va ju hur coola som helst! Så den tycker Jag absolut att man ska gå och se.
Sen vart de tillbaka hem där vi bara kolla tv innan de va sängdax. 




Idag sov jag ända till 12! Trött tjej då, sen fick Jag frukost serverad innan jag tog mig hem. Vart en ridtur i stormen innan jag parkerna mig i soffan. Sen har Jag gjort så lite som möjligt. Ska bara ladda upp för sista dagen. Blir lite avslappnad här med lite rosé ;) snart blir den sängen så Jag hinner sova lite. Upp tidigt imorrn! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0