Mysig lördag

Helgen är över och lite har jag gjort annat än att ligga i sängen och slappat! Igår åkte jag till Nacka strand såklart och drack lite vin med Titti innan vi åkte och käkade mat på Texas Longhorn! Där mötte vi även upp Tittis kompis som va med ett tag under kvällen. Maten va iallafall väldigt god, faktiskt första gången jag äter där så jag vart ju inte besviken iallafall! Sen under kvällens gång gick vi till lite olika ställen och tog oss några glas. Titti och jag fick ställa upp på selfies och Sen hamnade vi bredvid ett gäng killar som va rätt underhållande! 


Idag återvände jag till Rimbo igen, åkte förbi mormor en snabbis och fikade innan jag åkte hem, hämtade Tyson och åkte till Mattias. Skulle kolla i källaren efter lite skor så tog vi en kaffe oxå så Mattias fick gosa med Tyson lite. Sen vart de hem igen, färgade håret på syrran och åt en god middag igen! Bästa med att bo hemma, god mat serverad bara! Så man ska inte gnälla allt för mycket! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0