Bring me to hell

Helvetet skulle va sååå mkt bättre än att bo här hemma asså. Jävla idioter jag har till syskon. Å dom ska va äldre... lixom 19 och 21 år å beteer sig som små barn, dyngnet runt. När fan ska som växa upp, speciellt FRIDA som är 21, bor hemma och är utan jobb... Skriker som om hon vore 5 år och tror att hon får datorn snabbare om hon tar sladden... Till en laptop. Hur smart är man då på en skala? Räcker ftf i 2 timmar till. Så jävla idi! Sen tror hon att de blir bättre av att sno min mobil å springa iväg som ett jävla små glin! FAAAN VA ARG JAG BLIR! VÄX UPP IDIOTJÄVLAR!
ursäkta mitt lilla PMS SAMANBROTT! Döda mig förihelvete! Min pappa är emot mig oxå. Alla är å mig å hatar mig! jaa precis så äre, tro de eller ej... Men vafan ska jag me dom till. Så snälla någon adoptera mig gärna. Eller kidnappa mig eller nått sånt bra.


//Eliin
Anna
2009-04-29 @ 18:06:53
URL: http://annaristanovic.blogg.se/

men gumman då:) du kan komma hit o bo här hos mig nu idag :D jag är ju alone och du är ju ledig :D

Elin
2009-04-29 @ 20:23:52
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Jaa om du hämta mig så skulle jag xD <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0