sjukling

Heej Bloggen!

Har precis tagit en kort powernap! Skit skönt, jag är så jävla trött att jag knappt orkar stå. Dagen har vart jävligt lång å tråkig kan jag säga. Kommer knappt ihåg vad vi har gjort asså. Hade massa bollspel på idrotten vilket va okej, men historian tog priset! Gaah va jag blir galen på detta ämne. Fattar ingenting å de är andra lektionen. De börjar bra... Hoppas jag kommer in lite mer i de där snart. Ska jag plugga vidare sen måste jag ju ha historia A kursen gjord så de är lika bra att ha den ifall jag blir sugen på mer plugg sen efter gymnasiet. Har ju kommit på nu att jag vill bli brandman, vilket inte är den rätta linjen jag går för de. Meeen nu är de för sent att byta. Så när jag sa till pappa att jag ska satsa på de börja han bara skratta åt mig å sa att jag ska börja träna nu direkt om jag ska bli så tränad som dom måste va. Så goo ME! Och Neej Jocke jag ska inte med dig å gymma på gymmet nu bara för de :O Men de är alltid bra med folk som vill hjälpa mig med träningen ifall jag behöver de nån gång! great!
Finns de nå sexigare än brandmän? (A) Tror inte de va! 



Mår inte så jätte bra nu, började redan på sista lektionen känna att mina hals började svida och började bli täppt i näsan. Nu är jag helt täppt, ont som fan i halsen, min kropp gör ont, jag fryser och mina ögon svider! Underbart va? Skulle inte tro de va. . . Får se om de blir nån skola imorrn.

Nu ska jag lägga mig å läsa boken jag lånat av Maria, snart klar med den serrni! Pusshej!



Emelie ^ ^
2009-09-01 @ 16:31:41

eliiin du har inte svininfluensan vaaaa??? :O , du får inte ha den >.<

Elin
2009-09-01 @ 19:26:06
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Joo men jag tror jag har den! Du är nog så gott som smittad du oxå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0