Skolaaa

Heej mina små kycklingar!

Ska skriva ett litet inlägg innan jag snart drar hem. Vakna upp idag och kände att jag inte pallade med idrott första lektionen efter en lång och sömnlös natt...  Men jag åkte iallafall till skolan och visade att jag lever haha, min idrottslärare tyckte jag såg trött och nere ut så de va inga problem att jag tog mig en vilardag. Imorrn blire tennis och då kanske jag tar mig energi och slår på lite! Matte blev de ingen heller så jag passade på att vara med Mattias, har inte vart med honom på länge nu så de va myyys. Alltid skönt att få krama om min älskling ^^
Neeej idag har de inte blivit alls mycket gjort! Men jag är glad ändå eftersom vi får sluta tidigt, en redovisning blev gjord iallafall och de är ju skönt!

Neej nu måste jag dra till bussen! Puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0