Igen och igen

Usch vilken seg helg det har vart... Har vart hur hängig som helst men jobbet fick tiden att gå lite fortare iallafall. Hösten är verkligen fin men gud va den tynger ner mig! De är fan tragiskt att kroppen reagerar så starkt på hösten som min gör. Känns som min hjärna saktar ner och får mig att vilja göma mig under täcket tills de är vår igen. Men ni som läst min blogg vet hur de är, varenda år. Samma sak. 
 
Har iallafall sökt in till skolor nu igen. Hoppas på bättre tur den här gången, men de va inte alls lika många skolor som börjar på VT som de är på HT. De känns ju lite sådär. men jag fortsätter hoppas. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu. Ska lägga mig och lyssna på musik och försöka samla tankarna en stund. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0