Mål 2014

Okej har funderat lite på vad jag ska tänka extra på för att göra 2014 till ett fint och bra år, sen hur de går med de får vi se nästa år när de är dax för en nu summering! 

Jag ska bli en gladare människa. Se saker med nya ögon och se det fina i det lilla. Tänka på hur bra man faktiskt har de och uppskatta mer saker i livet! 

Sen kommer såklart de klassiska, bli en nyttigare och fittare människa ;) men nu har jag Mattias på min sida och vi får hjälpa varandra. Lättare då om båda har samma mål. Vet att självförtroendet och min egen syn på mig Själv kommer bli bättre och med de kommet jag bli gladare med de mer social! Förhoppningsvis blir vårt förhållande nyttigare oxå i och med att jag blir gladare! 

Ska umgås mer med människor och ha roligt. Inte sitta instängd i lägenheten och bara sitta. 

Flytta så fort som möjligt är mitt mål. Vi hoppas kunna köpa nått snart! Annars får de bli nån hyreslägenhet men de känns som att de är lättare att köpa nått då. 

Jag ska plugga mer och bättre och verkligen gå all in istället för att vänta tills sista minut med allt. Jag ska bli en grym sjuksköterska med mycket vetskap när jag väl går ut! Jag ska se pluggandet som någonting roligt och lärorikt! Även fast de är kurser som suger ;) 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0