Hästhoppning!

Idag har jag tillägnat dagen i Vallentuna med pappa och Frida som skulle tävla :) va så länge sen jag va med så de va kul! Perfekt väder och roligt att titta! Tyvärr gick de inte så bra för Frida då hennes häst fick såg i munnen av bettet så hon hann bara rida en klass lite halvdant och sen fick hon stryka sig! Lite synd men hästens hälsa först!

Fick även se Tyra Strömstedt hoppa vilket va riktigt kul då jag läser hennes höstblogg och vanliga modeblogg!

Nu har jag vart hemma hos mamma och pappa, käkat och tagit de lungt medans Mattias är i Stockholm hos sin pappa. Jobbigt att behöva va så beroende av någon att man alltid måste vänta på skjuts för att komma nån vart! Men men jag tar de lungt här sålänge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0