Bup

Känns som hela mitt liv står på spel imorgon! Herregud va jag inte vill göra denna tenta. Ett jävla skit område kvar av 14. Tänk om jag skulle faila igen, de verkar va de lärarna vill när dom sätter fågorna på tentan. Frågor som inte ens rör ämnet. Herregud va jag önskar att jag hade klarat de på första försöket då de va relativt enkelt, men jag hade pluggat sönder på dom andra områdena istället. Fy satan. Kommer inte ha ork eller lust att Göra om kursen...

Nått lite mer positivt då? Jo jag prata med chefen idag på BUP i Falun som jag ska va på nu i 5 veckor. Hon verkar hur trevlig som helst och de låter som att min handledare kommer va kanon oxå! Fick veta att jag ska hoppa mellan flera avdelningen bland annat ätstörningaavdelningen, öppen vård och deras patrull som åker runt! Kommer bli så sjukt spännande och roligt! Är så nervös Eftersom jag aldrig kommit i kontakt med Psykvård förrut men vem vet? De kanske kommer kännas helt rätt? ;) önska mig lycka till då! Snart är de dax att packa ihop och dra! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0