Ett litet hejdå och en välbehövlig kopp te

Va har man gjort idag då. Ja inte har jag legat i sängen hela dagen som jag borde ;). Jag drog till Norrtälje och hämtade upp lilla lousie som skulle göra mig lunchsällskap! Alltså äta lunch med fint sällskap, höstdagar som dessa! De är underbart! Vart en god tonfisksallad på pelikan och sen gick vi lite i affärer. Fick med mig en mascara hem vilket va välbehövligt! Hoppas den är bra bara. Länge sen jag hade en bra faktiskt.

Åkte förbi ÖB oxå innan jag lämna av Louise igen. Kommer sakna den fina tjejen nu när hon flyttar till Göteborg. Men så har jag ju en bra anledning att åka dit nu ;) Nu har jag tagit på mig tjocka kläder, tofflor, krupit ner i sängen och har tekoppen bredvid! Plugg väntar hela kvällen så då kan man lika gärna göra de mysigt! Ska invänta Mattias som är på träning oxå, han skulle köpa med sig soppa från Thaien när han åker hem. Muuuums!  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0