6 av 10

Men en liten uppdatering då kanske? Ny vecka igen och den började sämst men jag har kunnat koncentrera mig bra när jag har jobbat iallafall. Bara på med smilet och tränga bort tankarna och koncentrera mig på mig. Jag vill lära mig, jag vill kunna. Inget ska hindra mig när jag väl är här. 
Jag har kommit en bra bit dessa veckor! Har börjar ha hand om en egen patient varje dag Nu som jag får göra allt med. Planera dagen och veta vad som ska göras och hålla reda på alla mediciner och antibiotika som ska ges, kolla så att katetrar och nålar inte har suttit för länge osv. De är så roligt! Att få eget ansvar lär man sig så mycket mer på än att hoppa hit och dit mellan flera patienter som man inte har koll på riktigt. Så ja, jag har de bra för tillfället. Men man blir helt slut verkligen. Så idag va de skönt att va lite ledig.

Snart får jag åka hem ett par dagar! Ska bli så skönt. Hoppas att vädret inte blir kaos så jag dör på vägen hem bara! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0