De börjar arta sig

Hallå där! 
 
Jag är väl på lite bättre humör nu än va jag va sist men har fortfarande en grym hemlängtan. Men jag kan ju inte göra annat än bara fortsätta kämpa nu. Har vart ledig två dagar igen. Försökte få in en till dag till att jobba men de gick inte så bra för de va nya sköterskor och nån som redan hade student med sig och så, så jag har inte gjort annat än bara tagit de lungt. Har vart ute på korta promenixer, pluggat, städat, tvättat och gick och leta efter julklapp till Mattias men hittade inte alls vad jag sökte! Så får kanske beställa. De är drygt att jag måste vänta tills de börjar bli dax för hemgång så man hinner hämta ut de verkligen. Får stress av att de ligger saker och väntar på mig. Kan säkert beställa till annan adress men vilken? haha jag vet inte ens vart jag bor i princip. Men de ska nog lösa sig, och de där men att jag skulle köpa billig julklapp? De går ju inte. Den planen gick i krasch direkt. 
 
I helgen blir de jobb iallafall! Har som jag kanske sagt börjat lite från grunden nu på VFUn så jag lär mig från start. Har gått jättebra och jag kommer va sjukt grym på att ta blodtryck när de här är slut! Har börjat ge mycket läkemedel, och speciellt intra venöst, vilket inte är svårt alls eftersom de är genom en PVK. men de är en liten procedur att blanda antibiotika kan jag säga. Man är så sjukt långsam på allt! Man skäms ju nästan men de går bättre och bättre för varje dag som går. Ger insulin och subcutana injektioner (Under huden) till patienter och snart är de nog dags för PVK! Är skit nervös och skit nojjig att jag inte kommer klara de. Men kan alla andra så kan jag! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0