Bildbomb på födelsedagsbarnet

Igår var min lilla groda hela ett år! Sjukt va tiden bara försvinner. Snart är de februari och då har han vart våran i ett år oxå! Den lilla bomullstussen har blivit "stor" kille! Saknar honom varje dag, hela tiden. Förstår inte hur folk kan leva utan djur. Dom som växt upp utan djur är de fan synd om! Villkorslös kärlek och en massa fina egenskaper man själv får när man har ansvar för ett djurs välmående. Folk tycker jag har blivit tråkig sen jag skaffa hund, men de struntar jag i för jag har de bättre nu än när jag inte hade nån. Ett helt år i norrtälje utan hund sög röv! Den ständiga ensamheten och ingen att bry sig om. Som tur va hade jag mina små underbara råttor där men de va inget man gick ut med och sov med. Saknar dom oxå. Men hundar är mitt liv. Har alltid vart och kommer aldrig att vara utan hund. Dom ger mig mer glädje än någonting annat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0