Inge pepp här inte

Men heeeej! 
 
Har precis anlänt till Lindas moster som så snällt låter mig sova här tills på fredag eftersom de inte finns nå jävla boende tills dess... Får åka en timme för att komma till Mora härifrån med så mycket bättre än inget! Just nu känns allt kaos måste jag säga. Att inte ha kommit till ro i sitt boende, eftersom jag bara ska va här tills på fredag så packar jag inte upp mina grejor precis. Allt ligger i bilen utom litegrann. Sen så har jag ingen aning om vart alla avdelningar är som jag ska till eftersom vi ska hoppa runt nu i 2 veckor. Vet inte ens hur sjukhuset ser ut lixom. Så allt känns oklart och jobbigt just nu bara. Får åka så satans tidigt imorrn så jag hinner stressa runt och hitta vart jag ska innan jag börjar iallafall. Ska börja på IVA (intensivvårds avd) imorrn vid 7. Får väl åka här ifrån vid halv 6. Ska bli roligt men behöver struktur för att hjärnan ska fungera och de ska kännas lungt. 
 
I lördags va de skit jobbigt! Ångest som fan och kunde inte riktigt njuta av middagen och bion med Mattias på kvällen. Grät som faaaan när jag hade lagt mig. Ville verkligen inte åka igen! En sån jäkla ångest fyllde hela mig. Men kom iväg iallafall efter mycker om och med igår. Pappa såg att en rem i min bil kunde gå sönder när som helst så den fick jag inte åka med. Så jävla typiskt när jag hade förberett den med vinterdäck, olja, spolarvätska och alltig. Tänkte ta Mattias bil, så när vi ska sätta på vinterdäck ser vi att de är punka på dom.... Så kan inte ta den heller! Tänkte på riktigt bara skita i allt då! Va så jävla nära på att bara ge upp hela utbildningen... Meeen pappa satte på vinterdäck på sin så jag fick ta den. Jättekul med en bil som drar typ dubbelt så mycket som min... Meen jag hade ju en bil iallafall. Får spara in pengar på att inte göra nått kul. Sov hos Linda inatt då vi skulle till skolan idag. Så en hel dag med en massa information om akutspåret fick vi. Men de känns fortfarande bara bajs för mig. Kommer nog bli bättre när vi väl kommer igång. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0