Snart bär de Av

Här va de tyst som vanligt. Mindre än en vecka innan jag drar på nästa praktik. På söndag bär de av till Dalarna igen och jag ska bli en Mora-bo i 10veckor. De är ganska sjukt när man tänkte på de. Men får försöka ta mig hem lite, inte de lättaste mitt i vintern antar jag. Jävligt långt att köra, tågen kommer krångla och sen finns de väl flyg då. Men ja vi får se! Börjar få redig ångest. Vill inte åka igen. Men målet börjar närma sig! Måste hålla de positiva tankarna uppe! De är de jag får leva på. Ska börja med 2 veckors akutspår! Alltså ska vi hoppa runt på de olika akuta avdelningarna för att få se hur dom jobbar. Hade hellre haft de efter praktiken, nu känns de som att dom bara kastar in oss i nått helt okänt. Men de ska bli så sjukt kul! Är sjukt taggad! Dom veckorna kommer gå jävligt fort iallafall. Har lite planer med Linda oxå så vissa helgerna kommer gå fint dom med! 

Kommer sakna ihjäl mig som fan efter allt här hemma dock. Ingen jul känsla kommer jag få heller... Åh jag som älskar jul :( får se hur många dagar jag kan ta mig hem över jul... Hoppas de blir några iallafall! Beror helt på arbetsplats och handledare! Men hittills har jag haft tur så jag hoppas de fortsätter! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0